05 травня 2018

Натхнення із Scrapbooking-Ukraine від BlackBerry

Вітаю! Ще не заскучали?
Знову з вами BlackBerry та наш чудовий партнер - магазин Scrapbooking-Ukraine

Листівка була лише закускою, а сьогодні покажу "основну страву" - великий еко блокнот із літнім настроєм.


Я обрала в магазині відповідно папір на еко тематику від Ecopaper "Тайны леса" та різні дрібнички до нього. Шалено люблю цього виробника і дуже рада тому, що є можливість придбати його продукцію завдяки Scrapbooking-Ukraine.
І взагалі магазин дуже зручний тим, що тут можна обрати усе під задуманий проект і не шукати в різних місцях, витрачаючи час, адже асортимент нейміворно широкий і майстри різних стилів з легкістю знайдуть тут усе на свій смак.

Блокнот у мене формату А5 - улюблений розмір, так би мовити...
Цього разу я майже обійшлася без фарб(трохи бризг грунтом та спреями) - сама дивуюсь але часом такі тимчасові переміни робити варто, щоб не втратити натхнення і жагу до свого улюбленого хобі.
Все ж таки я дуже сильно люблю льон, а обкладинка обтягнута саме ним.






У мене вийшло аж шість розділювачів) Також декоровані й обидва форзаци
Багато крафтових конвертиків, які також можна знайти у магазині












Море підвісочок можна знайти ТУТ









І не менш квіткова "спинка" блокнота




Окрім паперу "Тайни леса" використала мереживо та крафт-папір, чипборд від ScapBox, фоновий штамп із текстом.


Квітучої й теплої вам весни!
Дякую за увагу!


Немає коментарів:

Дописати коментар