28 лютого 2018

Огляд посилки від Scrapbooking-ukraine з Флоксою

Привіт, любі ♥
Сьогодні, я, Флокса, розкажу вам про скрап-магазинчик, де ви можете знайти свою скрапові радості!!
Scrapbooking-ukraine наш новий спонсор, з яким неймовірно приємно співпрацювати.

Посилку із своїм замовленням я отримала просто миттєво. Навіть не знаю, що сталося з нашою Укрпоштою, але через 2 дні посилка була вже у мене в руках. Експрес-пошта творить дива.

Я - квітковий маньяк! Мені завжди не вистачає квітів, і звичайно, в першу чергу я обрала собі ось таку красу. Троянди кольору слонової кістки - досить універсальні, можна придати їм будь-якого відтінку за допомогою спреїв чи присипок. Невеличкі  пласкі квіточки прекрасно доповнюють композиції. З ліліями працюватиму вперше, сипатичні, правда?
Також я обрала набір паперу Cozy Home від April paper. Його умовно можна поділити на кілька складових: скрап, кухня, затишок, дім, творчість і хендмейд. Є відповідні надписи, картнки, теги. Лист для вирізання дуже універсальний. Є сторінки універсальні (акварельні розводи, трішки легкої геометрії) та активні (щітки-пензлики, кухонні лопатки, листя монстери). Спокійні кольори.
 Також до повної колекції обрала шнури - замшевий, паперовий та стрічку в клітинку.
 А далі ще трішки надихаючих фото)) Не проти?





Залишайтеся з нами!
Надихайтеся з Арт Клубом та Scrapbooking-ukraine.

Немає коментарів:

Дописати коментар