05 січня 2017

Огляд новинок з Фабрикою Декору

Привіт усім.
Сьогодні я, Катя, хочу розказати про новинки нашого спонсора - Фабрики Декору.
Там стільки усього гарного, творчого та просто надзвичайно креативного.

Перш за все, Фабрика декору дарує знижку 20% на усі замовлення до 10 січня, тому поспішіть переглянути новинки та мерщій бігти робити замовлення.
Отже, давайте перейдемо до мого улюбленого, хоч обрати у Фабриці одне улюблене важко, там практично усе стає улюбленим.
Папір.. Ви бачили цей папір, дитячі колекції та просто нереальну колекцію з китами?
Ці космічні чудіки... слоники та пандочки. Справді важко обрати, шо ж насправді імпонує саме мені. Я як той справжній хом'як хочу ВЖЕ та ВСЕ.





Папір ви можете знайти за лінком.
Увесь папір зручного формату 30,5х30,5 см та 20х20 см.
А також до усіх цих колекцій є просто надзвичайно стильні фішки.










Також не менш важливим - це заготовки для альбомів.
Форматом 20х20 см, але ж з фактурою дерева та мережива.





 А наостанок ще покажу сухі краски - Magic paints/
Приклади їх використання ви зможете знайти у блозі фабрики декору.
Дивує також різномаїття кольорів.





Там ще стільки усього гарного, що я раджу зайти в інтернет-магазин ФД та обрати своїх фаворитів, те, що Вам до смаку.
Приємних покупок та гарного вечора.

Немає коментарів:

Дописати коментар