29 вересня 2016

Натхнення від Вишневий Цвіт та Cherrylana Designs

Вітаю вас, любі мої!

Сьогодні вас чекає порція натхнення від чудового виробника Cherrylana Designs та від мене, Люди Вишневий Цвіт. І натхнення це буде стримане, вишукане і трохи незвичне!




Що ж тут незвичного, запитаєте ви? Та просто у нашій культурі мало знайдеться людей, які можуть дарувати листівки чи вручати запрошення на весілля, які мають на собі чорний колір. Але я от чорний люблю дуже-дуже, бо це елегантно і пасує до всього. Напевне, то трохи винні мої травми дитинства, мама мені чорний носити не дозволяла, тому вже у дорослому віці я дорвалася. Але чорний гардероб це дуже вигідно, скажу я вам: підбираєте до нього аксесуари всіх кольорів, яких тільки захочеться, і у вас кожен день новий образ!


Але я щось не про те заговорилася, повернемося до наших листівок. Всюди тут використаний один неймовірний Набір штампів "Пір'їнки".

В цій листівці я різні пір'їнки та напис відштампувала золотистою пудрою для ембосінгу на чорному кардстоці, а під нього підклала золотий картон.



Вживу все так переливається!


В цій листівці мені дуже подобається напис! І вона має навіть свій прихований зміст: безліч пір'їнок заховалося за чорною кліткою (мій новий геометричний ніж), і лише небагатьом вдається вирватися назовні і не боятися мріяти. 




Ну і третя робота - це запрошення на весілля у формі згортка. Я б з радістю таке весілля оформила! Ось аж руки тепер чешуться, так хочеться такого замовлення! Золото і з чорним та білим кольором - це виглядає дуже виразно і багато.


Всерелині лист кальки, на якому має бути текст запрошення, а зверху скручена рулоном та ж вирубка із ножа-фону з трикутниками з попередньої листівки. Зверху пов'язана атласна стрічка, а доповнене все декількома пір'їнами із золотистим ембосінгом та квіткою ручної роботи.




Золотий колір в скрапбукінгу мене не відпускає, як бачите))) І це при тому, що справжнє золото я на дух не переношу, а на золотисті елементи в одежі та аксесуарах у мене алергія! А ось золотий ембосінг - це любов навіки))

Надіюся, вам моє натхнення сподобалося! Буду рада вашим думкам стосовно такої святкової гами кольорів.
З любов'ю,
Ваша Люда

2 коментарі: