14 серпня 2016

Натхнення з One Gog від Валі Freedom

Всім привіт!
З вами знову, Валя Freedom.
Сьогодні я хочу поділитися з вами кількома роботами, які підготувала спеціально для нашого спонсора - виробника товарів для творчості ONE GOG.
На початку похвалюся добром, яке я отримала від спонсора!

А так я чиню з усіма щойно отриманими декоративними краплями. Даю їм висохнути і прибираю в стіл до моменту, коли вони мені знадобляться в роботі. У підсумку, коли мені потрібно зробити листівочку або сторінку, я підбираю потрібну мені краплю і приклеюю її на потрібне місце. І не потрібно чекати коли вона висохне на роботі.

Першою покажу вам шоколадницу, яку я зробила з паперу виробника і прикрасила за допомогою Декоративних Цяточок.
Нижче ви можете подивитися невеликий майстер-клас по виготовленню цієї шоколадниці.

Ще з допомогою кольорового грунту  Білого і декоративних акрилових фарб  Бірюзова світла та  Латте, я задекорувала заготовку з ДВП.
А Дерев'яна рамка 6х8 см (т. 1.8) і Однокомпонентний кракелюр від ONE GOG (20 мл.) надихнули мене на створення такого панно


Для декору цього альбому я використала декоративні краплі Ніжно-бірюзові, Ніжно-рожеві і Персиковий йогурт
Гарного вам настрою!

 Ваша Валя, Freedom

Немає коментарів:

Дописати коментар