05 серпня 2016

Натхнення з Art land і Мариною Архиповою

Всім привіт! З вами Марина Архипова. Нещодавно я показувала яка Мамина скарбничка вийшла у мене з чудового паперу з жирафиками від Art land. І обіцяла показати ще альбомчики.
Перший - це книга побажань на День народження чудового малюка. Прикрасити обкладинку мені допомогли жирафики з листа із вирізалками. Мені майже не знадобилось іншого декору, додала трохи фіолетового, бо саме такого кольору одиничка, яку підготувала мама хлопчика
 Всередині чисті листочки
На жаль, забула пофоткати книгу із скарбничкою))) вони чудово б виглядали разом..
І хоч колекція ніби-то дитяча, з неї можна зробити справжній дорослий альбом)))
 Ощадна книжка - веселий і не зовсім звичний спосіб подарувати гроші на весілля. На кожному розвороті побажання та кишенька для грошей
Відстань між сторінками невелика, отже об*ємний декор не підходить. Але папір такий гарний, що вистачило лише його))) та трохи чіпборду. В альбомі багато машинної строчки.
І якщо ви ще не втомилися, покажу коротенький відеоогляд. Питання, яку додати музику, навіть не стояло, звісно Марш Мендельсона!
Приємного перегляду)))

Ще хочу додати, що в мене залишилось декілька листочків цього чудового паперу, отже будуть ще роботи.
Дякую за увагу! Пока-пока!!!
               Ваша Марина

Немає коментарів:

Дописати коментар