05 березня 2016

Натхнення від спонсора - СкрапШтампінг

Вітаю усіх!

В цей чудовий, хоч і трохи похмурий, суботній ранок, напередодні довгих і приємних вихідних, я, Люда Вишневий Цвіт, надихатиму (надіюсь) вас роботами із чудовими штампами від нашого спонсора - Скрап Штампінг!

Так уже якось повелося, що коли я отримую посилку із штампами від СкрапШтампінгу, то в мене виникає непереборне бажання створити щось шалено золоте і якесь запрошення на весілля))) Так було і цього разу!

І почну я із запрошення, адже сезон якраз розпочався і всілякі весільні аксесуари я страшенно люблю творити! Штамп Пара на велосипеді надихнув мене на таке трішки некласичне вирішення, адже тут немає стандартних весільних атрибутів. 


Запрошення просто чудово підійде для веселої та сміливої пари! Штампик я штампувала двома чорнилами, а зверху покрила прозорою пудрою для ембосінгу.


Запрошення має дуже приємний і ніжний м'ятний колір
Наступні листівки - це мій супер-золотий відрив))))) Я давно мріяла про такі штампи-зірочки, а тут ще й фон зірковий такий класний є у СкрапШтампінгу


Перша листівка для зіркового хлопчика) Фон я відштампувала золотою пудрою з глітером для ембосінгу. Сам штамп - це патерн, і тому ним легко можна заштамповувати будь-які площі! Або в майстерні вам зроблять його такого розміру, як потрібно!


А на фоні прикріплений шматочок кальки і ще дві зірки (золотий ембосінг на кальці). Напис я вирізала на бігшоті із золотої фольги. Вийшло космічно!




Друга листівка - уже для дівчинки! 


Тут фон я відштампувала прозорою пудрою для ембосінгу і зверху побризкала золотим спреєм))


Напис також вирізаний із золотої фольги і приклеєний на серветку з кальки.



Тут теж є зірки на кальці


Я від цих листівок у захваті. Вживу вони неймовірні, хочеться довго крутити їх у руках і милуватися сяйвом!


Остання на сьогодні листівка - моє приготування до свята Паски. Хочеться, щоб і в нас був такий красивий звичай вітати з цим святом, тому цього року я хочу обдарувати такими листівками моїх друзів. В цій роботі мені дуже допомогли штампи-писанки від СкрапШтампінгу.



Надіюсь, вам сподобалось мої роботи і ви оцінили красу штампів від Майстерні  Скрап Штампінг!

З любов'ю,
Ваша Люда

Немає коментарів:

Дописати коментар