30 жовтня 2015

Натхнення від спонсора - Фабрика Декору

При вам, наші любі читачі!!!
Як ваші справи?  Чи ви готові до цих вихідних? Ми майже готові! А наразі запрошуемо на натхненнячко та порцію робіт від нашої дружньої команди )
Сьгодні я вам покажу як можна використати пудри від "Фабрики декору" і зробити ембосінг, не маючи фену та чорнил ;))
Хтось може бачів, а хтось може ні. В магазині з`явилися новиночки. 
"Зимнее настроение", у розмірі 15 Х 15 см


"Винтажная зима" у розмірі 30 Х 30 см и 20 Х 20 см


А ось новесенькі трафарети: ("Завитки флора" у двох розмірах)


Переходимо до натхненнячка від ДК:
Мій перший холст-мотиватор!


Новорічний тег. Фон імітацію дерев"яного зрізу робила за допомогою трафаретутекстурної пасти та глітеру. Основа - пивний картон:
А ще текстурна паста, глітер та топінг кришталевий (міні) зімітували сніг у декоративному дерев"яному будиночку:

Осенняя открыточка в теплых тонах)
Открыточка с геометрией..
В работе использовала -  аква-спрей "Весенняя листва"
Открыточка для особенного человека.. 


В работе использовала - аква-спрей "Яркая бирюза"

Хоч на дворі вже холодно та так по осінньому гарно, все ж творчість моя зробила зупинку на літі. Хочу я ще таких яскравих кольорів, літнього тепла та літніх спогадів.
Першою хочу показати літню листівку про пригоди та також такий міні МК з виготовлення фону для неї з допомою улюблених спреїв, медіума та пасти.

Наступна літня робота у техніці 3D з використанням улюблених чіпів, спреїв, паст... та власне самих камінчиків та ракушок з берегів Тіренського моря... Сонячний спогад про літо та мої маленькі дітульки.

Використані матеріали: 

Та в продовження теми - міннік про той же відпочинок.


 Використані матеріали:

Gyravlick
Це листівка. Для фону використала папір з набору "Письма о любви", глоссі, спрей та пудру для імітації ембосингу. 

Імітація ембосінгу. На чіборд-рамочку нанесла глоссі, далі пудру, занурюючи пензлик до баночки з пудрою і струшуючі на рамочку з глосі. 
Пудр в мене багато (всі звичайно від "Фабрики декору"), але ні одної для ембосінгу, бо в мене немає фену, а з праскою то дуже довго. Я гадаю, для таких поверхонь, як чипборд мій спосіб прекрасно підійде і у вас вийде прекрасний акцент для ваших робіт) 

 Найгарніших вам вихідних! Тепло вдягайтесь!
З вами була Gyravlick 


Немає коментарів:

Дописати коментар