15 червня 2015

"КРИЛАТІ ФРАЗИ" - завдання 9 - Мистецтво

Художник творіннями своїми нікому нічого не доводить. 
Його завдання - зобразити емоції так, щоб їх відчули.
Олександр Блок
Мистецтво - це вміння бачити світ навколо, бачити його кольори, розуміти прекрасне, та головне - це вміння донести своє бачення до інших. Мистецтво усюди, воно багатолике, когось воно заспокоює, для когось це власні емоційні переживання, кожен бачить світ навколо по своєму. Ми пропонуємо вам надихнутися нашим завданням і показати нам, як саме його бачите ви.
 
Мистецтво ревниве: воно вимагає,  щоб людина віддалася йому повністю.
 Мікеланджело Буонарроті
Ми продовжуємо завдання до 31.07. 
Оскільки зараз літо і багато учасників у відпустках, ми вирішили продовжити завдання на місяць. Отож у вас є час, щоб втілити ваші задуми. Наші неймовірні призи чекають на вас!!!

Основний елемент повинен бути повязаним із мистецтвом - це може бути як зображення картини відомого художника, так і використання інструментів (кісточок, олівців, тощо). Все, що має відношення до різних видів мистецтва.

Де дух не водить рукою художника, там нема мистецтва.
Леонардо да Вінчі

Мистецтво збагачується за рахунок природи.
Вільям Тьорнер

Робота запрошеного дизайнера:
 Liliuska  
Це завдання надихнуло мене побавитися трошки зі штампами на тему мистецтва, а точніше малювання. Я використала чорнобілий папір, на якому відштампувала яскраві кольорові мазки фарби. Замість фарби на палітрі з пензлями - кольорові емалеві цятки. Розмальовуймо світ щодня!




Робота нашого постійного запрошеного дизайнера
PolАnna
Для такого чудового творчого завдання в мене склалася обкладинка для мого арт-буку.



І роботи наших дизайнерів:
Gyravlick
 Листівка на День народження дідуся. Надихнулася музеєм Коперника у Варшаві.




Мене завжди надихає народне мистецтво, це бездонна криниця нових ідей! Ось тому, коли нас запросили на гуцульське весілля, я створила таку скриньку з використанням моєї улюбленої косівської кераміки! А принт на папері від Кайзер Крафт навіть трохи нагадує гуцульські килими)))

Всередині є конверт для грошей та карточки з побажанням

А також чудове фото молодих!


Я абсолютно не умею сидеть без дела и так как просто невозможно взять с собой в отпуск все необходимые материалы я решила немного сменить тактику - создала для  себя пару блокнотов: один для записей идей и продумывания деталей (для глобальных проектов), а второй - для набросков)

  
Для меня задание оказалось действительно вдохновляющее. Взяв в руки спреи, я даже не догадывалась к чему это может привести, и результатом я ооочень довольна.
Теперь у меня есть вот такой замечательный и яркий блокнотик для зарисовок)


Я з конвертиком для хлопчика, а основним елементом у мене олівчики, адже це чудовий інструмент для малювання. 

Ось які призи ми будемо розігрувати по завершенні завдання, цього разу їх аж 4 :
Вітчизняний виробник паперу для скрапбукінгу ScrapMir надає переможцю  
сертифікат на сумму 100 грн
 

  Ще один чудовий приз надає український виробник матеріалів для скрапу "Бумага-Марака"



http://www.bumaga-maraka.com/chipbord/belyj-chipbord/belyj-chipbord-nabor-konfetti-znachki-1.php
І неперевершений спонсор - вітчизняний виробник штампів Сherrylana designs - Штампы для Скрапбукинга -  
надасть переможцю
 сертифікат на купівлю штампів на суму 50 грн.
І раді вам представити нашого нового спонсора:
 Майстерня "СкрапШтампінг", що виготовляють штампи для скрапбукінгу, особливо цікавим є виготовлення штампу по ескізу замовника! 
Ви можете виграти приз від цього спонсора - сертифікат на сумму 100 грн.
Завдання завершується 31.07!
Чекаємо ваші рукодільні роботи, і обов'язково дотримуйтесь наших правил.  





6 коментарів:

  1. Цікаве завдання і дуже класні роботи дизайнерів. Шкода, що термін подачі робіт такий маленький.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюємо, а за термін - при натхненні роботу можна зробити за один день, перевірено на практиці :) Тим більше заради таких призів можна постаратись. Чекаємо роботу!

      Видалити
  2. Погоджуюсь з Надією))) Ви мене так надихнули, що зробила аж 2 листівки за день про мій улюблений Львів))) дякую за чудові завдання)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо дві листівочки беруть участь, то краще їх окремо розміщувати - більше шансів ;)

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. дякую за пораду , зараз виправлюсь))))

      Видалити