23 травня 2015

Натхнення від спонсора - Scrap Box

Усім доброго дня і гарного настрою!  Сьогодні з вами я, Наталя Didideira та команда Art Club UA і ми продовжуємо знайомити вас із продукцією українського виробника - Scrap Box, який розробляє унікальні дизайни чіпборду та паперу.  У цьому місяці у магазині з'явилося багато  чіпбордових новиночок, такі ніжні та витончені, вони нізащо не залишать байдужими справжніх митців нашої справи.



Отже, зустрічайте новинки травня!
Тільки подивіться, які чудові новинки, а скільки гарних робіт можна з ними зробити!)
Різноманітні фонові чіпборди..

 
Фоновий Чіпборд круговий Hb-010, а які чудові рамки!


Серед новинок є також і рослинний чіпборд: 

а ці гарнюні гілочки з листочками - чудова прикраса до будь якої роботи)


квітковий бордюр Hw-019 та квітковий бордюр Hw-018 
А які  гарненькі вензеля..: 

 Всі новинки можна переглянути у розділі "Новинки"
І трошечки папіру для натхнення)



А зараз пропонуємо подивидися роботи наших дизайнерів:

Наталія Міщенко
Лаконічно-романтичний конвертик для диску.

Цього сезону в мене якесь гудзикове божевілля)))
І конвертик для закоханих.
Використані матеріали:
Мені відразу ж припав до душі оригінальний дизайн цього аркушу паперу)
Не удержалась я от всеобщего помешательства холстами)) и сделала небольшой для себя. Решилась на него, когда мне в руки попал суперский чипборд рамка с крыльями "Стимпанк" №2.


её после разнообразных окрашиваний покрыла прозрачной пудрой для эмбоссинга. Получился как бы мокрый эффект.


Ось така весела бешкетна листівка створилася у мене з Чипборду наушники с надписью "Rock". Я його покрила помаранчевою пудрою для ембосінгу



Ніжна обкладинка на паспорт в національному стилі!

Використані матеріали:

Пшеничка з попереднього набору допомогла мені додати трохи акцентів в таку стриману листівку для одного шанованого лемка.


Квітковий папір надихнув мене на створення яскравої листівочки
 для маленької принцеси, впевнена, їй обов'язково сподобається)



 Використані матеріали:

З вами була Наталя Didideira
Усім веселого настрою та творчого натхнення!)


Немає коментарів:

Дописати коментар