23 квітня 2015

Натхнення від спонсора - Scrap Box

Всім доброго дня!  Сьогодні ми продовжимо знайомити Вас із продукцією українського виробника - Scrap Box, який розробляє унікальні дизайни чіпборду та паперу. 



Тільки подивіться на цих чарівних зайченят!


З новинок можна побачити чіпбордові набори квіточок та прапорців..
Вони чудово підійдуть для ловців снів та обмотування..
Іменний чіпборд добре підійде до дитячого альбому або стане гарною прикрасою до свята Дня Народження ) 
Ажурні квіткові рамки стануть чудовою прикрасою для будь якої роботи..



Ще хочу звернути вашу увагу на папір з ніжним квітковим візерунком - ідеальне рішення для ніжних весняних робіт..
 


І трошечки натхнення від наших дизайнерів:

Наталія Міщенко
Я вирішила використати чіпборд яєчко не в великодній тематиці, і ось що в мене вийшло.
Дуже ніжна листівочка для майбутньої матусі)


Використані матеріали:

Коробочка для подаруночка маленькій крихітці в день знайомства. 
Чудовий чіпборд від нашого спонсора допоміг мені зробити її особливою)


Використані матеріали:

У меня сложилась обложка для загранпаспорта для моего сыночка.

Использовала: Чипборд набор "пять заячьих мордашек kawaii" Hf-026


И еще мужская открыточка


Использовала:
Бумага для скрапбукинга "Кофейная" Р-291Чипборд мужской силуэт №1

В мене війшла ніжна листівочка до дня Народження..

Використані матеріали:



Я створила кілька великодніх листівок з допомогою цих чудових чіпбордів.

 


 

Для цієї я використала чіпдорд "Великодні яйця" 

 Чипборд "пасхальные яйца" Hh-051
  Надпись "Великдень" с зайкой Hi-154




Для цієї використала  зайчика з набору"Великдень"
 Надпись "Великдень" с зайкой Hi-154

Чипборд "рамка в форме яйца с цветами" Hh-052
 
З вами була Наталя Didideira
Усім веселого настрою та творчого натхнення!)



Немає коментарів:

Дописати коментар