14 квітня 2011

Експерименти з папером

Сьогодні я хочу показати вам майстер клас по виготовленню рамки.  Точніше я хочу вам показати, як можна працювати з папером на прикладі рамочки. Цей прийом я використовувала коли робила коробочку по завданню нашого блогу на квітень  "100% ручна робота".




Отже для початку, що нам знадобиться:
1. Щільний картон.
2. Папір.
3. Олівець.
4. Ніж для паперу.
5. Лінійка.
6. Пензлик.
7. Клей ПВА.
8. Акрилова фарба двох кольорів.
9. Мочалочка.

З чого почати? Вимірюємо якого розміру нам треба рамочка, креслимо її і вирізаємо з картону.

А далі найцікавіше, рвемо папір, мнемо його и починаємо не шкодуючи клею приклеювати шматочки паперу до заготовки. 



Головне в цьому процессі робити все неохайно. Нам потрібні складочки та пом'ятості. І хочу попередити, що від клею картон може повести тому треба бути обережним з його кількістю.


Так буде виглядати результат. Далі чекаємо поки клей висохне.


Потім беремо фарбу і все дуже ретельно  фарбуємо, не забуваємо пофарбувати всі складочки.
Я використовувала блакитну та білу акрилову фарбу.


Спочатку зафарбувала всю рамочку блакитною фарбою.


І знову чекаємо поки все висохне.


Після висихання фарби якщо ви не пожаліли клею у вас буде дуже цікавий ефект як від кракелюру.

Якщо вас влаштує цей ефект то можна перейти до прикрашання рамочки, але  я продовжу перетворення.

Далі фарба іншого кольору. Я використовую білу, але можна поекспериментувати.

І ще нам знадобиться губка.



Сухою мочалочкою з зовсім малою кількістю фарби починаємо затирати рамку. Вона стане світлішою, а  складочки  будуть гарно виділятись.


Останній етап, чекаємо коли все добре висохне і починаємо прикрашати, тут вже ваша фантазія може розгулятись.
 Ось що вийшло у мене. Рамочку можна використовувати як рамку для фото чи картинки, так і як рамку для вашої біжутерії  лише треба буде трохи її доробити. 


 

 А ось так це виглядає разом із коробочкою яку я робила по завданню  "100% ручна робота".

В мене є ще один приклад де я застосувала цей прийом роботи з папером. 
Тут я використала сіру та білу фарби.


Експериментуйте і натхнення вам!



6 коментарів:

  1. Дуже оригінально,треба спробувати. Спасибі!

    ВідповістиВидалити
  2. интеесная идея!спасибо за вдохновение

    ВідповістиВидалити
  3. цікаво вийшло, техніка підійде для роботи з дітьми ))) вони люблять усе помняти, пожмакати, і щедро залити це все клеєм )))

    ВідповістиВидалити
  4. так це підійде для роботи з дітьми...))

    ВідповістиВидалити